suze-naar-vegas.reismee.nl

Universal studio deel 2

Nou daarna zijn we nog een tweede keer in Jurassic park geweest. Toen zijn we weer naar boven gegaan en zagen we de opname plek van King Kong. En toen we weer boven waren gingen we naar special effect show en dat was echt heel gaaf. Toen we bij die show klaar waren gingen we snel naar de andere show want daar zag je hoe dieren werden getraind voor films. En toen we daar klaar waren gingen we naar de studiotour en daar zag je alle opname sets, en daar hebben ze bevoorbeeld Shark, Dracula en King Kong opgenomen en dat was zo vet om te zien. Daarna hebben we weer wat gegeten en gingen we tenslotte nog naar Shrek. Daar ben ik ook nog mee op de foto geweest. En daarna ben ik ook met een minion en met Gru op de foto geweest. En daarna hebben we Mexicaans gegeten en om half 8 lagen we in bed....

Reacties

Reacties

Elles

Wat heb jij veel gezien vandaag. Lijkt mij heel bijzonder als ik het zo lees.
Heb je nog mooie decors gezien? En ideeën gekregen voor het decor voor de schoolmusical?????

Mau

Heb je het spookhuis maar overgeslagen?

Opa

Wat een leuke foto's Suze, je lijkt wel een filmster te worden. Wat betekenen die namen van de films Moonlight en La La Land?

Myriam

Zoooo, wat heb jij veel leuke dingen gezien Suze!!
Kon je nog een beetje recht lopen na al die duizelingwekkende attracties? ????????????

Suze

jawel ik kon nog wel recht lopen maar was wel een beetje duizelig. En ja het spookhuis hebben we maar overgeslagen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!