suze-naar-vegas.reismee.nl

De laatste indrukken uit Amerika....

Dit was de laatste dag hier in Amerika en ik heb heel erg genoten van de dingen die hebben gedaan en gezien. Ik wil nog een paar dingen zeggen over Amerika. Laten we beginnen met wat de mensen hier van Trump vinden. Ik heb het een paar mensen gevraagd die zeiden dat ze het liever niet gewild hadden, omdat ze bang zijn voor wat er met het klimaat en de gezondheidszorg gaat gebeuren. Trump wil een nieuwe zorgverzekering en daardoor zijn er in Amerika 24.000.000!! mensen die niet verzekerd zijn. En Trump is een zakenman en kijkt alleen maar op korte termijn wat het beste is. Ook hebben we met mensen uit New York gesproken en zij zeiden dat waarschijnlijk al veel mensen die op Trump gestemd hadden spijt hebben.

En zelf vond ik de leukste dingen de universal studio's en met Michele op stap. En de dingen die mij opvielen waren las Vegas dat vond ik een hele rare stad en ook hoe groot de dingen waren, zoals de autos', en de porties eten en zelfs in de supermarken. Dat vond ik wel heel erg opvallen aan Amerika

Bedankt voor het kijken naar mijn blog ik hoop dat jullie het leuk vonden om te bekijken en ik wens jullie nog een fijn weekend!!

Reacties

Reacties

Loeske

Heel leuk om mee te lezen???? jammer dat het alweer voorbij is!

Opa

Het was heel interessant om over jouw indrukken enervaringen te lezen, Suze. Bedankt voor je blog!

Elles

Wat leuk om mee te kunnen lezen met al jouw reiservaringen!
Fijn dat jullie straks weer thuis komen!

Oma

Ik heb genoten van je verhalen en de foto's en wens je een goede aankomst in Dusseldorf en daarna in Enschede

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!