suze-naar-vegas.reismee.nl

reis naar Amerika

Gisteren zijn we om 6 uur van huis weggereden en we kwamen om kwart over 7 aan in Düsseldorf. We hebben 12 uur in het vliegtuig moeten zitten. Toen we in Amerika aankwamen zag ik veel grote auto's en palmbomen. We kwamen om 3 uur aan en reden gelijk daarna naar de autoverhuur. Ik lag de hele weg te slapen, omdat het in Nederland 9 uur later is . Toen we aankwamen in ons hotel kregen we gelijk een koekje en gingen al snel naar onze kamer. We gingen een beetje rondkijken in het hotel zwembad, fitness en nog meer. We gingen ook even naar buiten en we kwamen een restaurantje tegen dus hebben daar wat gegeten. En vandaag gaan we naar de Universal Studios.

Mau en mam

Fijn dat de reis goed is gegaan! Was het koekje lekker? Vandaag nog veel plezier in universal studios!! Doe de groetjes aan papa xx

Loeske

Jeetje.... weer zo lang in het vliegtuig! Ik snap wel dat je moet was. Veel plezier vandaag bij de studio's

Loeske

Moet? Moe natuurlijk ????

Opa

Leuk te horen hoe het gaat Suze bij je eerste kennismaking met LA; reuze benieuwd naar je verhaal over de Universe Studio's. Jullie staan prachtig op de foto???? Groeten voor jou en papa

Juf Bassk

Heel veel plezier, Suze! Leuk om je blog te lezen!

Myriam

Dat was een hele reis Suze!
Ben benieuwd naar je verdere avontuur! Veel plezier!

Opa

War een leuke foto's Suze, een interessant bezoek heb je gehad! Kun je vast veel over vertellen!